12/05/2011

WISHES


Jeg vil tro at det er en del af at være blogger... det der med ønskecollager. Her ser I noget af det jeg ønsker mig til jul. Resten af tingene var ikke det mest spændende i hele verden at vise frem... Noget relevant udover disse ønsker, er måske den pudder fra Nilens Jord jeg ønsker mig (100% Natural Minerals Matt no 593), og den Powder Brush fra Nilens Jord, jeg ønsker mig. Resten er ikke af spændende kaliber! (always wanted to use that word...)

Så here it goes:
1: Højtalere. Har ikke fundet nogle specifikke højtalere, men højtalere af rigtig god kvalitet, helst i hvid.
2: Essie Topcoat Matte About You - Giver enhver farve et mat look, er 47% på tilbud her til 99,- (normalpris 189,-)
3: Strik (USA) - Gina Tricot
4: Øjenbrynsblyant - eventuelt fra RimmelLondon
5: Jeffrey Campbell Everest Black Distressed Leather
6: Sort undertøj (ikke noget specifikt)
7: Dr. Denim Jeggings Black (Leggings/Jeans)
8: Moa Knit Black - Gina Tricot
9: Some kind of "etui" til mit elskede kamera.
10: Essie Neglelak (771 Size Matters)
11: Nike Free 2+ women Black

Hvad jeg ønsker mig mest? Skattebasserne i midten (JC). Er bange for at det er og bliver ønsketænkning!

Hvad ønsker I jer? 

Hugs, Louise   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar