12/02/2011

LOVE IS IN THE AIR


 Håber alle der ude nyder at have fået fri og weekend, og for den sags skyld nyder jeres fredag aften.
Jeg var forleden i Bilka med min veninde Maria og fik købt dette fantastiske sengetøj. Forstår i tænker sengetøj?? men jeg har ønsket mig dette længe, da det er flonel (dejlig varmt og mega blødt). Det koster i Føtex eller Bilka 189,95 ,- for to sæt, hammer godt køb. Heller ikke det flotteste, men ellers meget romantisk ;-)



Btw. romantik...


Denne fine bamse fik jeg i 4. klasse af min kæreste.
Der er sket en del siden, men vi er sammen igen efter fire år, og hvad er det nu man siger... tredje gang, lykkens gang! 



Og bare for at afslutte alt det romantik- og kærlighedshurlumhaj... så har jeg lige fået besøg af min søde veninde Maria Mi, så nu kravler vi snart under dynerne og hygger os med en dejlig film.

Håber at det fandt bare lidt..interesse hos jer, og håber  for de som ønsker at høre mere om vores hverdag, at de fandt interesse i denne lille smagsprøve af lidt mere "hverdag" :-)
Skøn fredag aften til alle !

See you ! - Amalie  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar