12/09/2011

STORY OF MY LIFE....

Sidder her, fredag aften, og skal til at i gang med min reklameanalyse som jeg har udsat i så mange dage efterhånden! jeg ved godt det er åndssvagt men jeg lærer bare aldrig at gøre tingene før i sidste øjeblik! Jeg kan nu sidde og være misundelig over at de fire 4 andre tøser nu er på vej til fødselsdagsfest hos en af vores fælles venner. For at være ærlig, så har jeg egentlig ikke så meget gejsten og har derfor meldt fra, men kan godt mærke nu at jeg egentlig godt kunne bruge en god aften med nogle friske mennesker - men ja, lektier må laves! Desuden skal jeg også på arbejde i morgen klokken 9:00!(!!) og så seks timer derfra. Buh mit liv :( Håber at jeres fredag er lidt mere spændende end min er. Ellers har i hvertfald et problem!

Rigtig god aften! 
- Maria Mi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar