12/27/2011

HEY !!! 
Jeg er lykkelig over, at jeg endelig kan blogge igen. Vores internet har nemlig ikke virket, her de sidste par dage, og det har ikke været nogen fryd for nogen af os! Men anyway, det var har jo været jul og alt muligt, og jeg har en del at vise, især julegaver! Og jeg kan da godt indrømme at jeg fik en kærlighed juleaften, nemlig et RIGTIG lækkert  Nikon kamera! 













Er meget tilfreds med de gaver jeg har fået i år, og der er også smuttet et godt pengebeløb ind så jeg klager ikke! 

Synes også lige i skulle se et jule billede af mig fra 1999, jeg er blevet bange for julemande, og ja så må mor jo trøste haha.

Ja jeg er jo gået amok med mit nye, kamera, og det har min kæreste lagt mærke til, og ja så nu får i lige et lille billede af ham her, hihi... (han kommer til at hade mig for det her! 

Enjoy!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar