12/04/2011

Nyeste køb


 Hello Hello! 
Glædelig 2. advent, eller hvad man ellers siger. Håber alle har nydt deres weekend, og har en dejlig afslappende søndag. Vil kort lige vise mine seneste køb. Igår var jeg inde i byen og shoppe lidt julegaver og købte da denne rimelig almindelige sorte trøje, med en lille rullekrave. Enormt lækker kvali, købt i Vila til 129,95 ,- 




Jeg faldt også over disse lækre sko. De var på tilbud i Ørnen, fra Jette Riis og kostede 99,95 ,- 


For et par uger siden købte jeg disse vinterstøvler, også købt i Ørnen til 299,95 ,- 
Afhentede dem igår, da en af "hængslerne" var gået i stykker. 
Købt med orange snørebånd også super fedt, men dog ikke helt til en blå vinterjakke..
Jeg købte selv andre snørebånd som i kan se, og kan skifte som jeg lige føler for.

Det var lige hvad jeg havde for idag, god søndag til alle !

// Love Amalie 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar