12/10/2011

KINDA "FRIDAYNIGHTLOOKING"





Billeder hurtigt taget igår, inden jeg drog til fødselsdagsfest os en af vores fælles venner. Både Maria, Mai og Amalie var også med, desværre manglede vi Maria Mi! Det var en super hyggelig aften. Hele sidste uge gik med tyskopgave, og fremlæggelsen vil finde sted på mandag... (great!) Nu vil jeg rydde lidt op i mit kaos af et værelse (får meget snart NYT værelse!), og så vil jeg tage et smut ud til min kæreste.
I må have en skøn lørdag aften!

Louise

2 kommentarer:

  1. Wooow du er virkelig flot ! Jeg er lige blevet fast læser af din fede blog. Håber du vil tage et kig på mig blog.

    http://hvassfashion.blogspot.com/

    Katrine

    SvarSlet
  2. Tusind, tusind tak for det, det er jeg rigtig glad for at du synes! Det betyder rigtig meget både for mig og de andre at du følger vores blog! :-) Jeg kigger lige forbi! / Louise

    SvarSlet