12/07/2011

ME, MYSELF AND I

Dette er to gamle billeder, men er ikke blevet et kønnere syn siden.
    Undskylder for mine lousy 7 indlæg. Ingen ved hvem jeg
 er eller hvordan jeg ser ud, så jeg synes lige,
 at jeg burde fortælle jer lidt.Jeg hedder Maria Mi (eller
bare Maria), er 15 år gammel og bor som alle de andre
i Esbjerg. Jeg er en person der elsker musik og vil aller-
helst høre Adele og Kanye West. Meget varierende, I Know,
men sådan er det altså. Faktisk er jeg en meget variabel 
person generelt: Jeg er en provokerende lille asiat ytrer 
min mening,er en rigtig rebel og tager ikke mig selv 
for højtidelig - men på den anden side, er jeg også en person 
der går meget op i skolen og ikke mindst retfærdighed.
 Ja, jeg er en rigtig nørd der hellere vil se en film der 
omhandler historie end en der handler om cheerleaders 
og kærlighed - sindssygt ikke?

Vil derudover gerne sige, at jeg nok ikke får blogget så 
meget den kommende tid, da jeg personligt går igennem en 
meget svær tid og lige skal have tid og plads til at komme
ovenpå igen - men lover at jeg nok skal gøre det godt igen
på et senere tidspunkt! Så må i jo bare nyde mine 4 smukke
veninders indlæg i mellemtiden! Tusind tak for din tid. 



- kys og kræmmerhuse fra Maria Mi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar