12/03/2011

Niceville what movie!


I går aftes var jeg med min kæreste (Søren), inde og se niceville. 
Lige siden traileren var udkommet, har jeg ville se den! 
Og jeg må sige den levede ekstremt godt op til mine forventninger! 
Den er både sjov, alvorlig, og trist. Den kan få alle ens følelser frem, og
det skal da også siges at der faldt en lille tårer eller to.. 
Man ser hvordan folk tilsidst for kæmpet sig ud, af deres undertrykkelse, 
og deres arbejde hos de hvide. At se denne forskel som mennsker udsatte
farvede, gør at man bare havde lyst til at hoppe ind filmen og pappe ku klux klanen
en på hovedet! At se hvor meget mennekser har tabt, drømme, håb, uddannelse
gør rigtig ondt, når nogen havde det så godt. 
Jeg kan ihvertfald anbefale filmen, hvis nogen godt kan lide lidt en
god, hyggelig, og udfordrende film. 


Da min kæreste lige er gået, skal jeg snart til at gøre mig klar, til en sushi aftale
med Maria M, som jeg glæder mig ekstremt til! 





Ha en forsat god weekend! 

- enjoy, Maria L






Ingen kommentarer:

Send en kommentar