12/30/2011

SHAME ON ME - AGAIN!

Som sagt før, brugte jeg dagen efter juleaften nogle penge på nettet. Da jeg kom hjem i dag,efter en rigtig hyggelig shoppingtur med Louise, Mai og Amalie (Maria var på arbejde..), ventede der en dejlig pakke inde på mit værelse. Indholdet var disse dejlige boots på ovenstående billede. Jeg havde i noget tid gået og tænkt på disse Wolverine Roady Briar støvler og nu var pengene der lige! Jeg synes de er super fede og kan nemt gøres en smule mere edgy ved at man lader snøren hænge lidt. 
Du kan finde støvlen til bare 1000,- her

Som frøken Lindberg skrev tidligere var jeg med hende og hendes skønne mor i Aarhus i går. Jeg fik købt lidt lækkert tøj og noget makeup - som jeg muligvis vil vise senere. Bl.a. den tur har resulteret i at jeg har brugt godt og vel 3000 kroner siden d.25(!!!). Tør ikke engang tænke på hvor mange penge jeg har brugt hele måneden...

God aften til jer alle!
- Maria Mi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar