12/02/2011

ALL OF THE LIGHTS




Hey everyone! Fredag aften.. Jeg har futtet rundt derhjemme hele dagen, og har ikke været i skole pga. sygdom. Jeg har heldigvis fået det lidt bedre nu, og har set 3 forskellige afsnit julekalender og en julefilm med familien her til aften, så jul har vi nok af! Det er rart med noget weekend, men næste uge truer med tyskprojekt og fremlæggelse af det på næste mandag... Det bliver hårdt og tidspresset, det er én ting jeg kan sige allerede nu.. Rigtig god weekend til jer alle sammen!

Billederne er taget da jeg var på hjem fra min kæreste igår. Han er vist ikke nævnt tidligere, men han er der, og vi har været sammen i 14 måneder nu. Jeg ved godt at der er lidt mange billeder, men jeg synes faktisk, at nogle af dem blev ganske smukke!

Hugs, Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar