12/11/2011

MY WEEKEND


Hej piger!
Undskylder på forhånd kvalitet af billederne. Her ser i et billede af min dejlige kusine, som jeg har haft besøg af, fra lørdag til søndag. Vi har tøsehygget og shoppet amok. Som i kan se...
Vi fik shoppet julegaver og lidt ting og sager til os selv, i 4 en halv stive timer. Rigtig hyggeligt, men næsten lidt hårdt, specielt med tømmermænd, efter fødselsdagen i fredags.... 



Jeg fik købt disse skønheder, i Ørnen til 300 ,-
Jeg længe har kigget på dem, og forelskede mig i dem på stedet, så nu MÅTTE jeg bare eje dem ! 





Og hvis nu nogen skulle stå og mangle bøjler, billige, fede bøjler. Så skaffede jeg dem her i tiger, 5 stk. for 10 ,- 


Btw bliv ikke forskrækket ! 




Efterfølgende brugte vi aftenen på at lave lækre mexicanske pandekager. Vi spiste og hyggede med en rigtig god film. Kan stærkt anbefales; History American X, nogen som har set den? 

Vi lagde muddermaske fra Matas, EKSTREMT EFFEKTIV, derfor var mit ansigt stivnet helt ind til kun at have det samme ansigtudtryk i 10 minutter.. 





Søndag var vi inde i byen igen... jeg havde fået to højre-sko, så foretrak også at få den venstre. Vi fik lige shoppet lidt ekstra og spist lækkert frokost, som prikken over i'et. 
Da vi kom hjem pakkede vi gaverne ind med dejlig julemusik i baggrunden. Faktisk er det lykkedes mig at komme i julestemning :-)
Hun smuttede hjem med toget kl. 17 desværre, derefter var jeg inviteret til aftensmad hos min kæreste og "svigerfamilie", ikke dårligt!  




Mindre referat af min weekend, håber ikke det kedede jer, håber derimod at i har haft en mindst ligeså god weekend, hvad siger i?
Lavet noget hyggeligt og fået lækre adventsgaver? ;-)

Hvert fald god 3. søndag i advent til alle, og sov rigtig godt ! 


Amalie   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar