12/14/2011

IN LOVE

Følelsen af at noget kommer så tæt på dig og rører sig så dybt... at du bliver nødt til at eje det.
Sådan har jeg det lige nu! Problemet er bare at det allerede er optaget som det ser ud nu.. MEN jeg giver ikke op!
Jeg er simpelthen blevet dybt forelsket i h&m's nye kollektion med navnet "Dragon Tattoo". Denne kollektion er blevet skabt udfra Lisbeth Salander fra 'The girl with the dragon tattoo', eller som den hedder på dansk, 'Pigen der legede med ilden'.
Jeg så denne kollektion i Go' morgen Danmark her til morgen og lovede mig selv at gå hjem for at se om jeg kunne få fat få nogle af sagerne inde på h&ms hjemme side - DESVÆRRE er stortset alt udsolgt og jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre. Jeg er simpelthen nødt til at eje mindst én ting fra kollektionen. Det er lige mig: råt og simpelt. Jeg er helt fortabt i de grå Wedges oppe øverst. mmmh come to mama!
Du kan finde hele kollektionen her: her


- Maria Mi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar