11/02/2011

WE FOUND LOVE


"You almost feel ashamed, that someone could be that important, that without them -
you feel like nothing."


"We Found Love" er navnet på Rihannas nyeste sang. Den er lavet i samarbejde med Calvin Harris. Da jeg hørte sangen første gang, var jeg ikke videre begejstret, ikke at sangen er dårlig overhovedet, men musikvideoen, er fantastisk! Den er virkelig smukt lavet, og den er så nærværende, at det kan virke skræmmende. Man føler næsten på egen krop hvordan denne kærlighed bliver deres (Rihanna og hendes kærestes) "drug". Jeg sad med glæde i hele kroppen da jeg så den, og ved videoens ende blev jeg helt skidt tilpas. Det er virkelig sjældent at noget styrer mit humør på den måde! Der har været en del klager over musikvideoen, og Rihanna og hendes "behavior" i det hele taget, specielt fra voksne hvis døtre ser op til den unge sangerinde. Jeg vil give de forældre ret i at det er lidt barskt at se for en 10-årig, men hun er jo kunstner, og hun er en dygtig en af slagsen. Du kan se musikvideoen her.
I just had to share!
Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar