11/12/2011

MORE GLAMOUR!

Vi har længe skrevet om hvor meget vi havde glædet os til igår dagens arrangement, og jeg må sige det levede i hvertfald op til vores forventninger. Efter koncerten gik vi en tur ind i byen (i vores gode humør haha) og efter et stykke tid blev vi alle ufattelige sultne! Så endte vi på Babylons pizzabar i skolegade. Lidt efter kom Young ind sammen med hans venner og vi fik den ære af at "joine ham". Han var en rigtig sød og åben fyr, og gjorde aften endnu mere hyggeligt. Så ja, vi havde en fed aften. Dog fik jeg ikke kamera med, så har desværre ingen billeder, men det har de andre, så billeder skal i nok få at se. I dag besluttede vi os for at vores morgenmad skulle være Aunt Betty, hvilket også er det sted jeg arbejder. Og efter blev det til en lille shoppe, og her er lidt af hvad jeg fik købt. 



Dette sæt undertøj købte jeg i H&M 
BH 79,95,-
Trusser 39,95,- 
Sættet er i en rigtig fin lilla farve! 

Dette fine make-up sæt købte jeg faktisk i går. 
Det hele er fra Maybellin NY. 
Læbe stift: 67,46 ,-
Eyeliner: 48,71 ,-

Denne Naomi Campbell var på tilbud Matas
lige nu til 
Parfume: 189,95,- 

Denne trøje er også fra H&M 
Trøje: 200,- 

Ha' en nu en forsat god weekend! 

- Enjoy ! Maria L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar