11/06/2011

JUST GOT BLOWN AWAY

.... Ja. Tror sgu lige jeg har fundet min nye favorit blog! Jeg sad lige og var i gang med min sædvanlige blogrunde (der som altid sker klokken seks), hvor en af "mine" bloggere havde lagt et indlæg ind om denne her pige som hun lige havde opdaget. Jeg gik ind på bloggen og blev forelsket. F****!! Hendes billeder er simpelthen så smukke og inspirerende, og så kan jeg ikke stå for hendes mundtatovering. Det er altid dejligt med en ny blog at følge med i. 
Hun er smuk og elegant med en "fuck everything"-attitude. Just how I love it! Tjek hende ud! http://imfancy.blogg.se/



Vil nu nyde resten af en lektiefri søndag (!!) og glæde mig til at EMA's bliver sendt på MTV klokken 21, hvilket jeg da synes at du skulle tage at tjekke ud! Det kunne jo næsten ikke blive en bedre afslutning weekenden?
Kan sidde og være misundelig over at min halvbror skal afsted til København med hans skole i morgen og ugen ud, mens der i morgen starter en uge fuld med terminsprøver for mig og mine fire andre smukke veninder. Heldigvis kan da glæde os til at vi skal til L.O.C-koncert på fredag, hvilket uden tvivl bliver en pisse fed aften!

Ønsk os held og lykke! 
See yooou
- Maria Mi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar