11/20/2011

Sunday, what to do?

I kender allesammen disse søndage hvor...
Nr.1: Man laver alle de titusinde lektier som man har fået smasket i hovedet, af disse mennesker man kalder "lærer".  
Nr. 2: Man rydder man op på sit lugtende teenageværelse, og ligemeget hvor meget man rydder op bliver aldrig lige så rent som når ens mor rydder op! 
Nr. 3: Enten kommer man på en idé som man syntes er pisse fed, som at rydde op i sit tøj, male sit værelse, eller et eller andet som man ved man aldrig bliver færdig med fordi man ikke orker. 
Nr. 4: Man har så sindssyge tømmermænd, og ikke kan lave en skid. 

Jeg sidder nu med denne her søndag, hvor jeg ved, at jeg hverken gider nogle af de fire ting, og i stedet finde ud af hvad jeg ønsker mig i julegave. Vi kender alle de der mormødre, eller farmødre som er en smule irriteret over, at ens ønskeseddel først er kommet midt i december, da de fleste familiemedlemmer gerne vil have købt gaven hurtigst muligt. AND I DO UNDERSTAND!! Så denne søndag kunne måske være jeres ultimative ønskeseddelsdags! (Medmindre i er sprunget på de andre fire punkter)
Forresten havde jeg en rigtig hyggeligt aften med Mai og Maria igår, hvor vi bare lavede nada! Og sov cirka 12 timer, a quite different way to spend a Saturday! 

Men altså håber at, i allesammen har en god søndag! 



- Enjoy Maria 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar