11/03/2011

BLACK EXCELLENCE


For en lille time siden modtog jeg mine smukke JC-"lookalikes" nemlig Nelly Shoes' Nia model. Jeg har haft kig på dem i længere tid og da jeg kunne se at jeg havde ekstra penge tilbage fra sidste måned, valgte jeg at spendere 400,- på disse smukke skatte. Egentlig ville/vil jeg gerne have købt "den ægte vare", nemlig JC Lita Spike, men jeg har ikke helt set en mulighed for at gøre det både pga. pengene men også levering osv.. 
Jeg kan allerede med garanti sige, at jeg ikke kommer til at fortryde mit køb og jeg har allerede en anelse om hvornår jeg regner med at tage dem på.

Da jeg så sad med mine fine nye venner på, kom jeg i tanke om, at jeg egentlig har haft et rimelig heftigt skokøbs-flip inde for den sidste halvanden måned - så derfor ville jeg da lige vise dem frem for jer. 
- De alle er selvfølgelig sorte, da det er min ynglingsfarve og jo passer til alt! Har nok i runde tal 20 par sorte sko, men dem kan man jo heller aldrig få nok af?





Disse sko fra Jette Friis Copenhagen, var jeg så heldig at få for kun 100,- i skobutikken Ørnen her for nogle uger siden. Grunden til de var så billige var, at der på en eller anden måde var en fejl på dem. Har endnu ikke selv fundet fejlen, så jeg er glad og tilfreds med mit køb!

Jeg havde været på udkig efter nogle vinterstøvler i længe! Det var sindssygt svært for mig at finde et par støvler der både var fede, varme og forholdsvis billige. Faktisk så vidste jeg ikke engang hvad jeg gik efter, så det var rimelig tough! Heldigvis fandt jeg disse støvler på heppo.com fra Park West til kun 650,- hvilket er meget billigt i forhold til, at det er en læderstøvle med for. Der er dog et lille vie de merde i købet: de er desværre for store, da jeg på magisk vis er hoppet en størrelse ned i sko (gid det gik så nemt for sig i tøj.. hehe). Meeen, jeg er mega fornøjet med dem! 

Nelly.com var så søde at sende et gavekort på 100,- min vej, så jeg skulle da selvfølgelig ind at bruge dem før det var for sent. Jeg faldt for disse fine HØJE (15,5cm) støvler. De er fra Nelly's eget mærke og har navnet Doris. Jeg gav vidst kun ca. 250,- for dem, så det var ikke det værste. De er rigtig fede på, men er allerede gået i stykker, da hælen er ved at falde af selve skoen. Er rigtig glad for dem, men godt jeg ikke brugte flere penge på dem end jeg gjorde!


Jeg vil nu til at i seng og så må mit rod på værelset vente til i morgen. Sov godt derude! 
knus og løgspark fra Maria Mi.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar