11/19/2011

SOOOORRY


Undskylder mange gange for alt det jeg ikke har gjort herinde. Jeg har simpelthen haft så meget andet at se til og jeg har egentlig ikke helt haft gejsten og inspirationen til at lave et nyt indlæg - og hellere lade vær, end at at lave noget crappy noget. Am I right? Jaaa.. den her bliver nok også lidt crappy. 

Jeg føler, at tiden flyver afsted for tiden og det har nok noget at gøre med, at man har noget at se frem til! Jeg havde en skøn weekend i sidste uge og er sikker på jeg også skal få en fortsat god weekend denne uge. Jeg skal være sammen med Maria og Mai, så det skal nok blive spás uanset hvad det nu end bliver til!
Btw, så har jeg faktisk brugt riiiigtig mange penge i løbet af bare en uge... på tøj. Når jeg lige får tid til at tage billeder af det med mit spejlrefleks a.k.a. 5 megapixel ChaCha, så skal jeg nok lave et lille indlæg om tingene. Tid og overskud siger jeg jer. Burde egentlig også lave et lille indlæg om mig og hvem jeg er som alle de andre piger? 

FORTSAT GOD WEEKEND TIL JER ALLE! OG RIGTIG GOD AFTEN TIL MINE SKØNNE VENINDER, AMALIE OG LOUISE. mys fra Maria Mi


Ingen kommentarer:

Send en kommentar