11/06/2011

Now it's done!

Sex and the city - the box

Jeg er så heldig at have hele boxen med "Sex and the City"(som jeg lige er blevet færdig med) og i disse smukke efterårstider med koldt vejr, er der ikke noget bedre end at se disse fascinerende og smukke kvinder, som lære at elske, hade og bedåre! Og som ihvertfald har styr på moden! Så jeg ville lige vise jer nogle af mine yndlings outfits på hovedpersonen Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker)




 Her for hendes lækre bukser, som virkelig 
udviser stil, og New York! 

Her hele hendes outfit, som er hverdags agtig, 
men stadig stylish! 

Og her hendes forfatter stil, som virkelig er crazy, 
men hun viser den på en moderigtig mode, jeg er rimelig vild
med hendes gule vest. 

 Og her hendes fantastiske "ungdoms" look med bar mave, 
som man bruge meget i slutingen af 90'erne og starten af 2000. 
Og man kan ikke sige at hun ikke kan bære det. 

Og sidst, dette lækre kvinde/kontor look, som hun viser på en 
sexet måde. Igen her er de lækre lidt løse bukser, og den flotte vest. 

Jeg ved ikke hvad i derude syntes om disse look, hun er jo kendt for at have en bred tøj stil, men et er, hun ser altid smuk ud, uanset alder eller tøj! 

 Enjoy

- Maria L 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar