11/09/2011

LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND

Hello everyone!
I anledning af det snart er weekend, som skal fejres med en lækker L.O.C koncert og hygge med mine 4 dejlige veninder, vil jeg lige give jer et lille indblik i min dag/uge, og hvad jeg vælger at tage på, på fredag.


Jeg tager mine Tiger of Sweden jeans på som jeg før har vist jer i mit jeans-indlæg. Jeg har lagt billedet ind fra nettet også, fordi det billede jeg selv har taget får dem til at se lidt øv ud. Det er mine total favourite jeans, de er vildt lækre.























Så tager jeg mine plateau sko på, som jeg har købt i føtex for 200,- i tirsdags. Jeg har tidligere købt et par plateau sko fra føtex som jeg var rigtigt glad for, men de er simpelthen bare for slidte til at bruge nu. Det lækre ved føtex' plateau sko er at de er så gode at gå i, især hvis man skal have dem på i lang tid. Så thumbs up for føtex' plateau sko! 


Så tager jeg denne trøje fra h&m til 80,- på, hvor jeg sætter den ned i bukserne og poser den lidt. Den er skide god kvalitet, lækker og enkel.


Udenover den hvide trøje har jeg været så heldig og få lov til at låne denne skide lækre skjorte af Amalie, som jeg i længe har været pisse forelsket i. Amalie var dog så mega-heldig at få den af sin søde svigermor, så det er jo kun dejligt jeg må låne den! Den er fra Carlings.


I mine øre får disse smukke fjerøreringe lov til at hænge og pynte. Jeg er blankt forelsket i dem, og så har de kostet 40,- i h&m. Efter min mening, billigt og stilet! Jeg er helt vild med at fjerene er sorte, og så synes jeg de passer godt til nærmest alt.


Det var så et lille foredrag om hvad jeg hopper let og elegant i fredag aften, hvor mig og tøserne skal fyre den af. Som de andre også har nævnt i deres tidligere indlæg, har vi jo terminsprøver denne uge. Efter min mening er det værste nu overstået (dansk og matematik), og så har jeg også lige overstået den sidste arbejdsdag for denne uge - hvis det skulle interessere nogen arbejder jeg på Sunset Boulevard i Esbjerg gågade.
Det var sådanset alt for nu, og så må i allesammen ha' en lækker aften ! 
Massere af myssere fra Mai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar