11/04/2011

DIY

Hvis du synes værelset trænger til et lille pift, så håber jeg du kan få et par gode ideer her fra! 


 Et par hurtigt-fixet fede hylder. Jeg skaffede mig disse vinkasser hos vinhandleren og malede dem en støvet, mørk grøn. Lavede en smart øreringeholder i en af dem, ved at tage noget ståltråd og sømme fast i siderne, hvad holder rigtig godt. Det er nemt at overskue alle ens øreringe, hvilke skal jeg tage på idag?... og det ser fedt ud.  

 Jeg blev træt at mine grimme låger på skabet, gik til stofhandleren og købte noget fedt stof og satte på. Det fungere skide godt og "rul fra og i" konceptet fungere også rigtig godt ! 

 Forleden købte jeg mig en tudegrim fm-radio i føtex, til 100 ,- Syntes ikke lige farven orange var mig og spraymalede den i stedet guld, det lykkedes faktisk ganske fin.





Denne lampe, eller rettere ide til en fed lampe fandt jeg faktisk på flere blogge. Det er en rigtig smart løsning på en nice lampe! Jeg købte en stofledning i sort og hvid og derefter en stor gennemsigtig pære med 25 W. Helst ikke stærkere så lyser den lidt voldsomt...

Håber i kunne få lidt godt ud af dette, ha' en skøn fredag aften derude! 
PS. det er jo oveni købet J-dag idag, ha' det fedt.  
- Amalie 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar