11/03/2011

Introducing Barry M


Jeg bestilte 4 læbestifter og en lipgloss fra en hjemmeside jeg fandt på en blog for et par måneder siden,
og jeg er meget tilfreds med mit køb! Super levering, rimelig pris, stort udvalg og let hjemmeside!  


Denne lipgloss fra Barry M hedder "Pale Strawberry Shimmer", og er en yderst smuk og (meget) velduftende lipgloss. Den giver læberne et shiny og en anelse glitrende effekt. Den tilføjer en lille bitte smule lyserødt til din naturlige læbefarve, uden at resultatet bliver det mindste "kunstigt". GLOSSY TUBE lipgloss'en kan fåes i 10 forskellige farver her. Pris: £3.99 - ca. 35 kr.


Første læbestift i rækken er også fra Barry M, og kan findes i kategorien "Lips" under "Lip Paint". Denne farve hedder så vidt jeg husker "Punky Pink" (ja, i know), og er faktisk overraskende fed når den kommer på! Den er ikke babypink på nogen måde, men mere mørkepink med en anelse rød i på afstand. En helt sikker outfits-safer, og stensikkert også outfits-oppifter! Kan fåes i ikke mindre end 31 forskellige farver, og findes her.
Pris: £4.49 - ca. 43 kr.

Denne farve hedder "Pink Ribbon", og er utrolig pæn! Den er ikke så vild i farven som den ovenstående, men alligevel en anelse dominerende, på en god måde. Personligt elsker jeg farven, da den pifter et look op, uden at overgøre det. Den hører også under kategorien "Lip Paint" under "Lips" og kan findes her. Pris: £4.49 - ca. 43 kr.


Dette er min "nude" læbestift fra Barry M, som jeg bestemt er glad for. Jeg havde egentligt ledt efter sådan en længe, til en ordentlig pris, da jeg faldt over lige præcis denne på den tidligere nævnte blog. Den er MEGET lys hvis man bare smører på som man normalt ville gøre, så når jeg bruger den "dupper" jeg lidt forsigtigt den på læberne, og fordeler det lidt ud bagefter, så det ikke ser kunstigt ud. Fungerer også fint med lipgloss ovenpå! Den hedder "Marshmallow" og er med et mikro hint af lyserød. Findes også under kategorien "Lips" under "Lip paint" og findes her.
Pris: £4.49 - ca. 43 kr.

Sidst men ikke mindst, bestilte jeg denne "Touch of Magic" under kategorien "Lips" - af ren og skær nysgerrighed. Det er en "læbestift" af aloe vera som både er vandfast og holder i op til 8 timer. Det fantastiske er, at når man tager den på, bliver den i løbet af et minuts tid rødlig/pink, og den har faktisk en smuk farve! Man kan slet ikke mærke at man har den på læberne, og så smitter den ikke af og tværer ud. Ligesom at tage lidt læbepomade på! Det er super smart, og den findes her. Pris: £4.49 - ca. 43 kr.
  Hjemmesiden hedder www.barrym.com, og byder på meget andet make-up end lige til læberne. Jeg kan kun udtale mig om de fem produkter jeg har købt, men indtil videre har jeg været glad for det. Jeg kom af med ca 27 pund, dvs. ca 233 kr i alt, hvilket er billigt for både fragt, 4 læbestifter og en lipgloss! + Det kom i løbet af 3 dage. Porto er 1.95 pund, hvilket svarer til ca. 17 kr. Klar anbefaling fra min side!

Take care!
Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar