11/02/2011

BLOGAHOLIC

For at få en eller anden måde at starte denne blog, følte jeg lige for at lave et indlæg om nogle af de blogge som jeg selv læser HVER DAG. Egentlig så er mange af dem ikke særlig "inspirerende" for mig, men da jeg er en utrolig nysgerrig person, bliver det nærmest et must at komme ind på disse nedstående blogge, ikke mindst bare for at følge med i hvad der foregår i deres liv. 



DEn 20-årige Kenza Zouiten har blogget lige siden slutningen af 2006, og er nu en af Sveriges største bloggere. Hun har flere hundredetusind læsere om dagen, og hun er rigtig god til at holde folk opdateret på bloggen om, hvad hun render rundt og laver. Dette resulterer i, at man samtidig med at følge med i hendes alt for spændende liv også får nogle gode outfitbilleder og inspiration. Hun er en sygt smuk pige med en krop "to kill for", og så er hun samtidig nede på "gulvet" og sjov. Bloggen af en af de som man bare skal kende til som bloglæser og du kan finde hendes blog her. Udover at blogge, har hun også gang i en masse andet. Hun er bl.a. model, vært på Sveriges "Modeljakten" og så har hun gang i en masse samarbejde med forskellige designere - hun designer f.eks. sko, smykker og jakker. 



Angelica Blick er en snart 21-årig pige fra Linköping i Sverige. Hun er helt klart en af de bedste bloggere jeg nogensinde har fundet, og er som Kenza også en af de "klassiske". Hun er ikke bare en modeblogger men samtidig også en trendsetter. Hun overrasker tit med hendes flippede outfits og er samtidig klassisk og sindssygt smuk. Bloggen du finder her, er helt sikkert et besøg værd!



Andreas Wijk.... Årha hej skat! Ja, Andreas er en fyr født i 93 og kommer også fra Sverige. Han er både modeblogger og model. Udover at vise hans alt for fede outfits, er han også god til at tage billeder af hans liv og ligge op på bloggen. Han går stadig i gymnasiet, men har dog hele tiden gang i en masse spændende ting. Ikke nok med at han ser skide sød ud, så kan han også synge (virkelig godt...!!). I kan finde hans blog her

Endnu en smuk pige i rækken er Caroline. Hun er en sekstenårig pige der blogger om mode. 
Til hverdag går hun på HHx og laver alt det som en hver anden teenagepige laver. Det er forholdsvis kort tid siden jeg opdagede hendes blog, men jeg er allerede afhængig - ikke kun pga. hendes smukke billeder men også pga. hendes ofte fede outfits og "new-ins". Hun er en del af bloggermiljøet Bloggers Delight. 



Dette er ikke helt en blog. Det er en tumblr med navnet DROP DAILY. Jeg syntes, at den fortjenede en plads i dette indlæg, da det er en (for mig) inspirerende side med en masse fede billeder. Helt klart et ugentligt kig værd!





En af de helt sikre vindere er selvfølgelig søde Anne Louises blog. Ikke nok med at hun er en cool pige med en fed stil, så går hun faktisk også på vores skole, hvilket gør det ekstra spændende at følge med i hendes blog. Hun er god til at komme med inspirerende indlæg og selvom jeg ikke har samme stil som hende, er hun stadig en inspiration og det kan jeg med sikkerhed sige, at de andre piger også mener. 
Du finder hendes blog MATIN MIDI SOIR her



vi ses derude!! 
- Maria Mi

p.s. der skal ikke tages af det fuck'd up layout af dette indlæg, da jeg ikke dur til det her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar