1/10/2012

STILL ALIVE

Hello everybody.
Undskylder meget mit "fravær"!!!
Det er enormt længe siden jeg har blogget, men tiden har simpelthen være så presset den seneste måned. Håber alle har haft en god jul & kommet godt & helskindet ind i år 2012.
Lad det for alle blive et lykkebringende år ;-)
....Nå men jeg er kommet godt ind i det nye år og har nu besluttet at begynde at træne ret alvorligt. Jeg er blevet meldt ind i Fitness World, eftersom de overtog Fitness One hvor vi før gik, sammen med de andre, og idag var Majse og jeg til zumba skide godt! Pointen var egenligt, (det kan anbefales) hvis du tilmelder dig nu får du en fitnesstaske og kun for 89,- denne måned. 

Så nu skal juleflæsken smides!
Her er også lige et lille kig på mine seneste køb & lidt inspiration. 


Vero Moda jeans 249,95 ,-  // Guns.N.Roses t-shirt H&M



                           Hørebøffer fra wupti.com - Sony Erricson 181,00 ,- 

T-shirten og den hvide top er begge købt i H&M på udsalg. Den hvide top 20 ,- cool cash og 50 ,- for t-shirten, hammer billigt og lækker når sommeren bevæger sig tættere på! 

God aften til alle derude 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar