1/13/2012

JEFFREY CAMPBELL THEM (F-ING) SELVES









So here they are, my babies! Jeffrey Campbell Everest Black Distressed Leather. Jeg fik dem i jule- og fødselsdagsgave af min søde kæreste, så jeg er klart den lykkeligste pige på jorden i øjeblikket! Jeg kom desværre til at betale 409kr i told, men det tager jeg bare med, for jeg har mine sko, og det er klart det vigtigste. Det er helt sikkert sådan med Jeffrey Campbell, at enten så HADER man dem, eller også ELSKER man dem. Yes. Jeg ELSKER dem. Disse er designet ud fra "LITA-modellen" (SE HER), disse er bare lidt mere bikeragtige, og det elsker jeg ved dem. Jeg laver et indlæg hvor jeg fortæller om praktisk info omkring bestillingen, størrelsen osv., hvis nu nogle skulle få brug for det!

Hugs fra en glaaaaaad Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar