1/14/2012

LOOK WHAT I FOUND





Var en tur i genbrug med min halvsøster i dag. Først i den store på Strandbykirkegade (I Esbjerg), og derefter den store på Ravnevej (også Esbjerg....). Mener at den første er en "Røde Kors", og den anden er en "Frelsens Hær". Anyway, så førte det til ovenstående køb! Jeg har snakket om at ville anskaffe mig nogle nitter, så jeg kunne prøve at lave noget fedt DIY, eftersom jeg er blevet vild med nitter. Jeg købte tre af bælterne i "Røde Kors", hvor jeg også købte den halvlange dejlige grå cardigan, og i "Frelsens Hær" købte jeg bæltet længst ude til højre, som er det bælte jeg indtil videre har valgt ikke at pille nitterne af, fordi jeg synes det er rigtig fint. Halskæden med korset er også fra "Frelsens Hær", og af sterling sølv og kostede kun 100kr, hvilket jeg ikke kunne stå for!

Cardigan 30,-/ Bælte 1,2 og 3 20,-/ Bælte 4 25,-/ Sølv korshalskæde 100,-

Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar