12/15/2011

If this could be every day!

Hej alle jer derude! Da jeg har været ude og købe en masse julegaver røg der selvfølgelig også lidt til side til mig selv, som jeg lige syntes i skulle se. Udover det har det været en fantastisk dag, som ikke var forventet. Jeg startede med så dum som jeg var, at køre på arbejde, og derefter finde ud at min vagt ikke var  idag, da jeg havde byttet vagt med min søde kollega Signe. Men så! Ringede jeg til Majse (Mai) og fortalte at jeg nu stod lost inde i byen, og nægtede at tage hjem. Trofast tog hun ind til mig, og derefter mødtes vi med mine to andre dejlige veninder og bloggere (Louise og Maria Mi). Så havde vi ellers en rigtig fed og hyggelig shoppedag, som sluttede af med lækker aftensmad på "Jensens Bøfhus" hmm.... lige hvad der manglede. Det har været en så hyggelig og uventede dag, og det ender som regel også med at blive de bedste dage når man ikke har planlagt det, så man intet forventer. Men altså alt i alt, en rigtig god dag, og håber også at i derude har haft en god dag, og husk nu på at juleferien snart kommer, og det er da noget man kan glæde sig til! God aften derude! OG tak fordi i kigger med! 



Disse lækre blå bukser er købt i yndlingsbutikken her i 
Esbjerg "fortenelleve"  Mærket er "Just female" 
til 400,- 


Skjorten er købt i HM til 179,- 
Den er sort, silkeblød, og lidt gennemsigtig



Skoene er også købt i HM til 249,- 
Selvom de ser ud til at være ubehagelige at have på
bliver man overrasket over hvor behagelige de egentlig er. 
De er sorte og 11 cm høje. 


- Enjoy Maria L 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar