10/31/2011

Just one of us made by Amalie

Hej til Alle !
Som i nok ved, har mine fire dejlige veninder og jeg lige startet denne blog. I kender endnu ikke så meget til os, og derfor ønsker jeg kort at fortælle jer lidt. Jeg hedder Amalie  og er 15 år gammel. Jeg går i folkeskole med mine fire andre veninder. Vi er spredt lidt forskelligt ud over de 3 niende klasser der er og der fungerer super fint. Vi har kendt hinanden længe efterhånden, og nyder hinandens selskab på kryds og tværs, men også allesammen.
Vi håber i vil komme til at synes godt om bloggen, da vi får og for den sags skyld har en masse at blogge om, specielt en masse forskelligt da vi er fem og det håber vi meget i vil finde interessant, vi vil hvert fald gøre vores bedste !
Håber i vil hjælpe os godt på vej med vores blog og hvis i sidder med spørgsmål, skal i være velkommen til at spørge løs.
Ha' en dejlig aften derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar